الاثنين، 29 سبتمبر 2008


هناك 9 تعليقات:

غير معرف يقول...

كل عام وأنتم إلى الله أقرب وعلى طاعته أدوم
عيد سعيد

mahasen saber يقول...

عيد سعيد...
استاذ محمد اسفه والله اتلخبطت وسبت تهنئتى بالعيد فى بوست التهنئه برمضان
ارجو حضرتك تقراه ...
وممكن حضرتك تتكرم وتسبلى لينك مدونة
حضرتك عشان اضيفها عندى فى الريدر
لو مش فيها ازعاج او قلق...
ولك جزيل الشكر...ووافرالاحترام..

محمد فارس يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كل عام وانتم بخير وبصحه وسعاده
بمناسبة عيد الفطر
مع اطيب التهاني وارق الامنيات
بالعيد، وكل عام والجميع بخير

Beram ElMasry يقول...

الكريم ، محمد فارس
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
اهلا ومرحبا بالفارس الجميل
اولا وانت طيب وفى احسن حال واسرتك بخير وسلامة
اعازنى الله واياك شر الطبور اياة
وجهنى الى اى خطا فيما اكتب فالنصح مطلوب
كل عام وانت وجميع الاهل فى سعادة وسرور
ارجو معاودة الزيارة للمدونة

حزينه يقول...

كل عام وانت بخير



حزينه

محمد فارس يقول...

السلام عليكم يااستاذ بيرم
اولا انا اسف لاني كتبت في تعليق لك
علي البوست بتاع الطوابير سطرين بهم
بعض الاختلاف البسيط ولم اقصد بهذا ان انتقد ما كتبت ولكن كنت احاول ان اري
في نفسي هل ممكن ان اصل لمستواك في كتابة الشعر بس ماقلتليش ايه رايك
اخي كل عام وانت والجميع بخير وسلامه
وكل عام وانت والجميع بخير

محمد فارس يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
محمد فارس يقول...

الابنه الحزينه
لاتندمي ان لم يكن بيدي حل لشكواك ولا تلمي انا شديد الحزن ان ثكلت انثي او ارتاعت علي حرم ان غص بالاهات منك فم فالاه ملء فمي
عموما ربنا يكفينا شر الحزن ونري بعض جوانب الحياه الجميله احنا في عيد
وكل عام وانت وكل من يقدر علي ازالة
الحزن من قلوبنا الخير والبركه
ان شاء الله

mahasen saber يقول...

onzyyاستاذ محمد....انا منتظره حضرتكتسيبلى لينك مدونتك بعد اذنك
عشان اضيفه عندى فى الريدر
انا مش شايفه اى لينكفى التعليقات سواء فى مدونة حضرتك او عندى...
ارجو حضرتك ترسله عشان اتمكن من متابعة المدونه بسهوله...